PRE-MATRÍCULA OPTATIVES 3er ESO

PRE-MATRÍCULA OPTATIVES 3er ESO LOMLOE

Aques formulari serveix per poder organitzar l'optativitat del curs pròxim.

• INFORMACIÓ SOBRE L'ALUME/A - INFORMACIÓN SOBRE EL ALUMNO/A

• Escriu ací el correu electronico de la teua identitat digital de gva que te la forma XXXX@alu.edu.gva.es. / Escribe aquí el correo electrónico de tu identidad digital que tiene la forma XXXX@alu.edu.gva.es
  • Nombre d'identificació de l'alumnat - Número de identificación del alumando. / El trobareu a Webfamlia, al carnet de l’IES o a qualsevol butlletí de qualificacions.- Lo encontraries en Webfamília, en el carnet el IES o el cualquier boletin de calificaciones.
  • RELIGIÓ- ATENCIÓ EDUCATIVA /RELIGIÓN- ATENCIÓN EDUCATIVA

• OPTATIVES - OPTATIVAS

Tria per ordre de preferència. CURSARÀS UNA OPTATIVA. Per motius pedagògics o d'organització acadèmica pot ser que no se t'assigne l'optativa triada. Elige por orden de preferencia. CURSARÁS UNA OPTATIVA. Por motivos pedagógicos o de organización académica puede ser que no se te asigne la optativa elegida.
  • Les materies que finalment es cursen serà en funció de la disponibilitat horària i els recursos de personal del centre. Las materias que finalmente de cursen vendran en función de la disponibilidad horària y los recursos personales del centro.
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.