Escuela sonrisas

Nuestro instituto lleva 10 años colaborando con esta Fundación. Considerando que la educación es la única posibilidad que puede dar un futuro a los chic@s de estos slums, empezamos un proyecto solidario con el objetivo de dar a conocer otras realidades existentes y contribuir económicamente en el acceso a ese derecho. Y esto lo conseguimos principalmente a través de nuestro mercadillo navideño en el que participan nuestros alumnos, profesorado, padres y voluntarios de nuestro pueblo. Estamos abiertos a la colaboración con nuevas iniciativas e ideas.

En este curso escolar hemos enviado 1875€.

-0-

El nostre institut porta 10 anys col·laborant amb aquesta Fundació. Considerant que l’educació és l’única possibilitat que pot donar un futur als chic@s d’aquests slums, comencem un projecte solidari amb l’objectiu de donar a conéixer altres realitats existents i contribuir econòmicament en l’accés a aqueix dret. I això ho aconseguim principalment a través del nostre mercat ambulant nadalenc en el qual participen els nostres alumnes, professorat, pares i voluntaris del nostre poble. Estem oberts a la col·laboració amb noves iniciatives i idees.

En aquest curs escolar hem enviat 1875€.