ACTES DE COMIAT A L’ALUMNAT DE 4T D’ESO I 2N DE BATXILLERAT

El passat 25 de juny, realitzarem a l'auditori de la casa de la Cultura d'Onil, els actes de comiat de l'alumnat de 4t d'ESO i 2n de Batxillerat.

A migdia, l'alumnat de 4t va acomiadar-se de l'institut en un acte amb presència de les famílies. L'alumnat de 2n de batxillerat ho va fer a poqueta nit i també amb presència dels seus familiars.

Als actes es va fer reconeixement a l'alumnat amb millor expedient en 4t ESO, Ivan Tornay. I en 2n de batxillerat a les matricules d'honor: Maria Rico i Mar Moratalla.

Tots dos actes van estar plens de alegria i emoció després de dos anys durs i extranys. Un any més, el nostre amic Benja, prenguí nota de tot el que va passar en ells. Us deixem l'enllaç perquè pugueu gaudir-los.

A totes i tots, us desitgem un bon camí, que la força us acompanye.

Acte de 4t d'ESO.

Acte de 2n Batxillerat