EL CLIMA

Aquest trimestre, els alumnes de 1r d’ESO de l’IES La Creueta d’Onil han realitzat un projecte anomenat  «Ràdio Climàtica» en l’àmbit sociolingüístic (Valencià i Geografia i Història). L’objectiu d’aquest ha estat conéixer l’escalfament global i aprendre el repte que suposa per a tota la humanitat. Per assolir això, s’han realitzat diverses activitats, com una entrevista, un qüestionari, un manifest i cartells pel clima, o la composició d’una cançó. El resultat de tot plegat es pot gaudir en format d’àudio mitjançant els següents podcasts. Volem felicitar a tot l’alumnat per la seua implicació en el projecte, així com agrair al professor de música, Salvador G., la seua tasca inestimable quant a l’activitat de la cançó. Esperem que gaudiu dels programes. Sens dubte són el resultat d’una il·lusió educativa.
Lliris S., Helena M. i Josep M. Departament de Valencià i Geografia i Història.