PROJECTE DE RECOLLIDA DE MATERIAL ESCOLAR DE PLÀSTIC UTILITZAT

L’alumnat de Ciències Aplicades de 2 n FPB, amb la iniciativa del professor Adrián Pastor, ha encetat un projecte de recollida de material escolar utilitzat amb plàstic.

L’objectiu principal és potenciar el reciclatge d’aquest tipus de residus.
Amb aquesta finalitat s’aniran instal·lant unes caixes de recollida en cadascuna de les aules, així com en espais comuns. Cada caixa portarà un cartell amb els objectes que es poden tirar a la caixa i els que no. A banda, també s’instal·laran a les aules, uns cartells amb alternatives sense plàstics en el material escolar.
Els residus s’enviaran a la Universitat d’Alacant, amb la qual s’ha creat la col·laboració, i es recollirà una compensació econòmica per part de l’empresa Terracycle. Aquesta anirà destinada a l’associació ANDA (Asociación de Niños
Jóvenes y Adultos con Discapacidad de Alicante).

Animem a tot la Comunitat Educativa a participar!!!