El Director General de Formació Professional visita La Creueta.

Dimecres passat, dia 15 de Gener, va visitar l’IES La Creueta d’Onil el nou Director general de Formació professional Sr. Manuel Gomicia. En aquesta visita també es va convidar a l’Alcaldessa d’Onil Sra. Humi Guill i a la Regidora d’educació Sra. Mª José Sánchez. La Directora va informar el nou Director general de l’oferta actual d’ensenyaments de formació professional de l’IES la Creueta així com de la disposició de l’IES d’implantar noves titulacions, de la família professional Agrària i d’Activitat Física i Esportiva, que responguen a la demanda laboral, no sols de la nostra Comarca sinó de tota la Comunitat. A més Sr. Manuel *Gomicia va conéixer de primera mà el Consorci EWE (European work experience) el qual està coordinat pel IES la Creueta i la labor del qual és enviar a alumnes i alumnes de les tres províncies a realitzar les seues pràctiques formatives a Europa dins del programa Erasmus+. Aquest consorci està format per 22 centres d’FP de la Comunitat valenciana i enguany enviaran a Irlanda i a Malta a 106 estudiants de formació professional.