Manifest de l’IES l’Assumpció / Manifiesto del IES la Asunción

L’institut l’Asunción manifesta el seu rebuig davant tota forma de violència i reivindica el seu compromís amb la convivència i amb una educació inclusiva per al seu alumnat, en cooperació contínua amb les famílies.
Seguirem treballant en els programes de convivència, mediació i Tutoria Entre Iguals pera a la prevenció i “provenció” de conflictes i fomentant els valors fonamentals de l’educació pública.

El instituto la Asunción manifiesta su rechazo ante toda forma de violencia y reivindica su compromiso con la convivencia y con una educación inclusiva para su alumnado, en continua cooperación con las familias.
Seguiremos trabajando en los programas de convivencia, mediación y Tutoría Entre Iguales para la prevención y “provención” de conflictos y fomentando los valores fundamentales de la educación pública.

Comissió de Convivència de l’IES l’Assumpció.
Comisión de Convivencia del IES la Asunción.

A 2 d’octubre de 2024.