TRÀMIT DE MATRÍCULA FORMACIÓ PROFESSIONAL – OFERTA GENERAL

TERMINI PER A REALITZAR EL TRÀMIT DE MATRÍCULA: Del 21 al 27 de juliol

HORARI: de 9.00 a 13.00 h.

LLOC: Secretaria. Abans de presentar-se, comprove que té tots els documents. Evitarem esperes innecessàries per a realitzar el tràmit.

OBSERVACIONS: Si no realitza la matrícula en el termini assenyalat se sobreentén que renúncia a la plaça.

DOCUMENTS QUE HA DE PREPARAR

1. Emplene el document de ‘Fitxa Dades Personals’. És un document autorrellenable, pot introduir dades des del seu ordinador i després guardar i imprimir.

En el cas que no tinga accés a través d’un ordinador, descarregue i imprimisca o demane una còpia en la nostra consergeria. Si posa les dades a mà, per favor, lletra clara i llegible. Pose especial atenció en l’escriptura dels correus electrònics.

2. Fotocòpia del Document d’Identitat d’alumne/a.

3. Fotocòpia de la Targeta Sanitària (SIP) de l’alumne/a.

4. Fotocòpia del Llibre de Família -pàgina amb dades dels progenitors i de l’alumne/al fet que es matricula – o Certificat de Naixement de l’alumne/a.

5. Una fotografia tipus carnet amb el nom de l’alumne/a en el revers. També pot fer una fotografia amb el seu mòbil davant d’una paret de color llis i enviar-la a:

46012963.secretaria@edu.gva.es

En assumpte pose: Foto matrícula + Nom i cognoms (de l’alumne/a). Envie-la abans de la data en què ha sigut citat/a per a la matrícula.

6. Justificants d’abonament de les taxes oficials

7. Certificat ORIGINAL com a requisit d’accés. Casos:

PRIMER ANY EN GRAU MITJÀ: Certificat Nota Mitjana ESO Admissió (annex XVII); o bé, Certificat Acadèmic d’FP Bàsica; o bé, Certificat de Prova Accés a GM.

PRIMER ANY EN GRAU SUPERIOR: Certificat Acadèmic del Batxillerat amb nota mitjana; o bé, Certificat de Tècnic GM amb nota mitjana; o bé, Certificat de Prova Accés a GS.

REPETIDORS O ALUMNAT DE 2n ANY: Certificat Acadèmic d’Estudis Incomplets.

8. Baixa signada pel centre de procedència.

9. ABONAMENT DE LA QUOTA DEL SEGUR ESCOLAR

Els recursos que rep el Centre de la Conselleria d’Educació no inclouen determinats serveis que presta l’Institut i que, no obstant això, són importants per a completar l’educació que tots els sectors de la comunitat educativa volem oferir.

Per aquesta raó, el Consell Escolar del Centre, previ informe favorable de la Comissió Econòmica i del Claustre de professors, ha decidit, d’acord amb el que es disposa en l’Ordre de 18 de maig de 1995 (DOGV de 9 de juny/95 que es reprodueix parcialment a continuació) El cobrament de 5 euros com a aportació per la prestació de determinats serveis (Segur: 1,12 + Carnet : 2,88 + Material matrícula: 1 €).

Norma segona. Ingressos. Constituiran ingressos dels centres, que hauran d’aplicar-se a les despeses permeses per la norma 4. Els derivats de la venda de béns i la prestació de serveis diferents dels gravats per les taxes i els preus públics. En aquest sentit, els centres podran obtindre ingressos a conseqüència de la venda de béns i serveis que, excepcionalment, es produïsquen a conseqüència de l’exercici de la docència en el seu vessant pràctic”

Mètode de pagament: 5 euros en METÀL·LIC o amb TARGETA

10. DOCUMENT DE L’ACCEPTACIÓ DE LES CONDICIONS DE MATRÍCULA

El document és autorrellenable, emplene i guarde en el seu dispositiu. Després imprimisca. Si no té possibilitat de descarregar el document solicitelo en la nostra conselleria abans d’acudir a la matrícula. Si ho redacta a mà, per favor, lletra clara i llegible.

11. DOCUMENT DE CONEIXEMENT DE LES CAPACITATS DEL CICLE

Selecciona el ‘Botó d’Accés’ segons el cicle en el qual es matricula:

12. PAGAMENT DE LA QUOTA DE LA ‘AMPA’ (Amb caràcter voluntari – L’alumnat de Grau Superior NO ha d’abonar aquesta quota)

El Consell Escolar i l’equip directiu considera molt convenient que les famílies del nostre alumnat abone la quota de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) d’aquest Centre i en la mesura de les seues possibilitats s’integren en ella de la forma més activa possible.
L’AMPA col·labora amb l’equip didàctic del Centre per a millorar cada vegada més el nivell de formació que l’alumnats rep i participa en la gestió del mateix a través del Consell Escolar.
La quantitat que vostés aporten és dedicada per l’AMPA a finançar determinats serveis que redunden en benefici de l’educació de tots i totes: biblioteca, material esportiu, teatre, viatges fi de curs, xarrades, activitats culturals, concursos literaris, hort escolar, actes de graduació, millora de les instal·lacions, agenda…)

Mètode de pagament: 20 euros en METÀL·LIC o amb TARGETA