Rapsodes

VIDEOS REALITZATS PEL NOSTRE ALUMNAT

En el passat els rapsodes, no sols tenien la important funció de comunicar al seu auditori unes gestes tan antigues com els nostres orígens, sinó també connectar aquestos diferents pobles que naixien en la cultura clàssica. En aquesta mateixa línia, RAPSODES, el projecte d’innovació de la Conselleria, té el mateix esperit: comunicar-se en vers i música a través de llenguatges tradicionals com el cant d’estil, o d’altres nous com el rap, i connectar amb altres realitats lingüístiques i socials del nostre territori.

El nostre centre ho està fent per partida doble en un grup de 1r d’ESO i en altre de 4t d’ESO, que intercanvia les seues experiències amb dos centres de Castelló CEIP l’Exèrcit de Castelló i IES l’Alcalaten a l’Alcora.

La connexió del nostre alumnat amb aquests gèneres musicals ha estat total, recolzats per la presència en el nostre IES de raperes com Tesa i Jazzwoman, així com d’intèrprets rellevants d’altres estils com Xavier de Bétera i Néstor Munt (guitarra) i Andreu Ferre (baixista El Diluvi) i Elisa (La tia Figa). Ací baix podeu vore algunes fotos i videos del seu pas pel nostre centre.

TESA

JAZZWOMAN

XAVIER DE BÉTERA i NÉSTOR MUNT

ANDREU FERRE (baixista El Diluvi) i ELISA (La tia Figa)