VICENT SANHERMELANDO al Juande

ACTIVITAT D’ANIMACIÓ LECTORA. L’ESCRIPTOR VICENT SANHERMELANDO VISITA EL JUANDE (DIES 31 DE MAIG I 1 DE JUNY de 2022)

Després de dos anys sense poder rebre la visita de cap escriptor a causa de la pandèmia els nostres somnis s’han fet realitat i durant els dies 31 de Maig i 1 de Juny, hem pogut gaudir de la presència de l’autor VICENT SANHERMELANDO, de qui el nostre alumnat de 2n d’ESO ha treballat els seus llibres Esperant la lluna plena i Estic insuportable i què?

Quan es va confirmar la realització de l’ activitat amb l’escriptor es va decidir fer d’aquesta una FESTA, personalitzar les activitats i treballar el contingut de cada llibre d’una forma diferent segon grups i interesos.

L’autor ha fet una exposició de cada llibre, ens ha contat fets i anècdotes interessants, ens ha ensenyat la pàgina web i donat torn de paraula a l’alumnat per a resoldre les nostres curiositats i dubtes.

L’alumnat li hem mostrat el treball que hem fet: hem vist pel·lícules que ens reflectien el contingut dels llibres, hem escoltat RAPS, hem jugat al Kahoot, hem pogut veure i escoltar un poema preciós escrit i narrat per una companya, hem vist els powerpoint que il.lustraven les històries i una alumna ha fet una maqueta de plastilina que reflectien “uns xiquets llegint”.

L’experiència ha sigut molt gratificant i a Vicent Sanhermelando li hem regalat el nostre diari i una samarreta de l’ IES Juan de Garay.

Per finalitzar l´activitat l´escriptor ha signat llibres i s´ha fet fotos amb l´alumna. Així mateix ens ha il·lusionat molt , ja que s´ha compromés i diu que ell “no pararà d’escriure”. En tot moment el tracte ha sigut molt acollidor.

En definitiva…el professorat , l´alumnat i l´escriptor ho hem passat GENIAL!.