TERMINI PER A REALITZAR EL TRÀMIT DE MATRÍCULA: Del 24 al 31 de juliol
HORARI: de 9.00 a 13.00 h.
LLOC: Secretaria. Abans de presentar-se, comprove que té tots els documents. Evitarem esperes innecessàries per a realitzar el tràmit.
OBSERVACIONS: Si no realitza la matrícula en el termini assenyalat se sobreentén que renúncia a la plaça.
DOCUMENTS QUE HA DE PREPARAR
1. Emplene el document de ‘Fitxa Dades Personals’.
Té diverses opcions per a fer-ho: En el botó roig s’obri un document autorrellenable que després pot imprimir i entregar en la nostra secretaria, o bé, imprimir-ho en blanc i emplenar a mà (en este cas, per favor, lletra clara i llegible). En el botó blau s’obri una finestra en la qual ha d’introduir les dades i, finalment, enviar abans d’acudir a la cita de la seua matrícula.
2. Fotocòpia del Document d’Identitat d’alumne/a i, si és menor d’edat, de, almenys, d’un dels progenitors.
3. Fotocòpia de la Targeta Sanitària (SIP) de l’alumne/a.
4. Fotocòpia del Llibre de Família -pàgina amb dades dels progenitors i de l’alumne/al fet que es matricula – o Certificat de Naixement de l’alumne/a.
5. Una fotografia tipus carnet amb el nom de l’alumne/a en el revers. També pot fer una fotografia amb el seu mòbil davant d’una paret de color llis i enviar-la a:
46012963.secretaria@edu.gva.es
En assumpte pose: Foto matrícula + Nom i cognoms (de l’alumne/a). Envie-la abans de la data en què ha sigut citat/a per a la matrícula.
6. Justificants d’abonament de les taxes oficials
7. Certificat ORIGINAL com a requisit d’accés. Casos:
PRIMER ANY EN GRAU MITJÀ: Certificat Nota Mitjana ESO Admissió (annex XVII); o bé, Certificat Acadèmic d’FP Bàsica; o bé, Certificat de Prova Accés a GM.
PRIMER ANY EN GRAU SUPERIOR: Certificat Acadèmic del Batxillerat amb nota mitjana; o bé, Certificat de Tècnic GM amb nota mitjana; o bé, Certificat de Prova Accés a GS.
REPETIDORS O ALUMNAT DE 2n ANY: Certificat Acadèmic d’Estudis Incomplets.
8. Baixa firmada pel centre de procedència.
9. ABONAMENT DE LA QUOTA DEL SEGUR ESCOLAR
Els recursos que rep el Centre de la Conselleria d’Educació no inclouen determinats servicis que presta l’Institut i que, no obstant això, són importants per a completar l’educació que tots els sectors de la comunitat educativa volem oferir.
Per esta raó, el Consell Escolar del Centre, previ informe favorable de la Comissió Econòmica i del Claustre de professors, ha decidit, d’acord amb el que es disposa en l’Orde de 18 de maig de 1995 (DOGV de 9 de juny/95 que es reproduïx parcialment a continuació) El cobrament de 5 euros com a aportació per la prestació de determinats servicis (Segur: 1,12 + Carnet : 2,88 + Material matrícula: 1 €).
“Norma segona. Ingressos. Constituiran ingressos dels centres, que hauran d’aplicar-se als gastos permesos per la norma 4. Els derivats de la venda de béns i la prestació de servicis diferents dels gravats per les taxes i els preus públics. En este sentit, els centres podran obtindre ingressos a conseqüència de la venda de béns i servicis que, excepcionalment, es produïsquen a conseqüència de l’exercici de la docència en el seu vessant pràctic”
Mètode de pagament: 5 euros en METÀL·LIC
10. DOCUMENT DE L’ACCEPTACIÓ DE LES CONDICIONS DE MATRÍCULA (Obligatori únicament per a l’alumnat en règim PRESENCIAL)
El document és autorrellenable, emplene i guarde en el seu dispositiu. Després imprimisca. Si no té possibilitat de descarregar el document solicitelo en la nostra conselleria abans d’acudir a la matrícula. Si ho redacta a mà, per favor, lletra clara i llegible.
11. DOCUMENT DE CONEIXEMENT DE LES CAPACITATS DEL CICLE
Selecciona el ‘Botó d’Accés’ segons el cicle en el qual es matricula:
El document és autorrellenable, emplene i guarde en el seu dispositiu. Després imprimisca. Si no té possibilitat de descarregar el document solicitelo en la nostra conselleria abans d’acudir a la matrícula. Si ho redacta a mà, per favor, lletra clara i llegible.
12. NOMÉS PER A L’ALUMNAT QUE ES MATRICULA EN “SEMIPRESENCIAL”. Emplena el document de matrícula:
El document és autorrellenable, emplene i guarde en el seu dispositiu. Després imprimisca o bé envie-ho a 46012963.secretaria@edu.gva.es (en Assumpte indique “Matrícula Semipresencial + Nom i Cognoms”)
NOTA: Aconsellem que l’alumnat de semipresencial acudisca a les tutories amb el seu ordinador portàtil.
13. PAGAMENT DE LA QUOTA DE LA ‘AMPA’ (Amb caràcter voluntari – L’alumnat de Grau Superior NO ha d’abonar esta quota)
El Consell Escolar i l’equip directiu considera molt convenient que les famílies del nostre alumnat abone la quota de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) d’este Centre i en la mesura de les seues possibilitats s’integren en ella de la forma més activa possible.
L’AMPA col·labora amb l’equip didàctic del Centre per a millorar cada vegada més el nivell de formació que l’alumnats rep i participa en la gestió del mateix a través del Consell Escolar.
La quantitat que vostés aporten és dedicada per l’AMPA a finançar determinats servicis que redunden en benefici de l’educació de tots i totes: biblioteca, material esportiu, teatre, viatges fi de curs, xarrades, activitats culturals, concursos literaris, hort escolar, actes de graduació, millora de les instal·lacions, agenda…)
Mètode de pagament: 20 euros. Per transferència al compte de l’AMPA: ES85 3159 0015 8828 0397 8622 (Caixa Popular)
MOLT IMPORTANT:
Indique clarament el nom de l’alumne/a i del pare/mare/tutor/a legal que realitza l’abonament; en assumpte indique “Quota AMPA”.
Si realitza l’abonament directament en una oficina bancària assegure’s que les dades també estan inclosos en el tiquet i deposite el justificant en la bústia de l’AMPA (planta baixa de l’IES, al costat del vestíbul principal) o envie una foto del justificant al correu de l’AMPA: ampa.juandegaray@gmail.com