PROCEDIMENT PAGAMENT TAXA OBTENCIÓ CERTIFICATS ACADÈMICS:
Accedir amb el navegador web a la pàgina:
http://www.ceice.gva.es/doc046/gen/val/tasas.asp?idf=ADMIN
o polsant sobre el següent enllaç:
-
Òrgan gestor: triar l’opció “INSTITUTS DE VALÈNCIA”
-
Seleccionar “Certificacions Acadèmiques i Certificats a l’efecte de trasllats” en el cas de voler un certificat acadèmic i clicar “Continua”.
-
Seleccionar tipus de matrícula (Ordinària, Família Nombrosa / Monoparental General, Família Nombrosa / Monoparental Especial i/o Bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33 % ). Prémer “Continua”. En cas de seleccionar alguna de les circumstàncies anteriors, cal adjuntar documentació acreditativa en entregar la documentació a l’institut.
-
S’obrirà una nova finestra dins del navegador (si no és així caldrà configurar el navegador correctament). Omplir amb les dades personals (DNI, Nom, Cognoms, adreça, etc) i la data. En aquesta fase hem de comprovar que les dades introduïdes són correctes.
-
Prémer en el botó “Aceptar” perquè genere la taxa. En polsar “Aceptar”, s’obrirà una nova finestra.
-
Una vegada generada, en eixa nova finestra, hi ha dues opcions:
-
Clicar “Imprimir” perquè es generen els fulls del model 046 (entitat col·laboradora, administració i interessat), obrint-se una nova finestra per a imprimir, signar els fulls i anar a pagar al banc per finestreta o per caixer i presentar els fulls per a l’administració i per a l’interessat a la secretaria de l’institut.
-
Clicar “Imprimir” perquè es generen els fulls del model 046 (entitat col·laboradora, administració i interessat), i sense necessitat d’imprimir-los, tornar a la pantalla anterior i punxar “Pagar” i seleccionar mètode de pagament (càrrec en compte o pagament per targeta). En aquest cas, ja no s’ha d’anar al banc i només cal anar a la secretaria de l’institut a entregar el full de l’interessat i el de l’administració junt amb el justificant del pagament.
-