Matrícula curs 2023-2024

Vídeo ajuda Matrícula

Vídeo ajuda foto carnet escolar

Atenció

La matrícula NO es rebrà immediatament al correu electrònic indicat, es rebrà al llarg del matí del següent dia laborable.

Alumnat que repeteix en l’ESO i ja ha entregat la matrícula, ha de passar pel centre per a indicar l’optativa que vol del curs a repetir.

Horari d’atenció en la secretaria del centre de 9:00 h a 13:00 h.

Preguntes freqüents

Qui NO s’ha de matricular:

• Alumnat que es vol matricular de la FP Bàsica.
  • Alumnat que canviarà de centre.
  • Alumnat que s’incorporarà al món laboral.

– Com fer la matrícula:

• Al final de la pàgina trobaràs els enllaços per a la matrícula dels diferents cursos.
  • A cada alumne/a se li ha donat un full amb la informació de les assignatures que cursarà el proper curs i les dades necessàries per a fer la matrícula.
  • Completar la matrícula és fàcil, sols s’ha d’anar omplint la informació que es demana. Una vegada acabada, rebrà un correu (al llarg del matí del següent dia laborable) amb la matrícula, aquesta s’ha de portar signada, junt amb la documentació escaient a la secretaria del centre.

Quina documentació he de portar?

• En la informació de cada curs està indicada la documentació que cal aportar.

– Quan he de portar la matrícula?

• En la informació de cada curs està indicat.

I la foto què? ens és molt important tindre una foto de l’alumne/a actualitzada. Tens vàries opcions:

1. Si tens la foto en format digital, durant el procés de matrícula es pot pujar. Per restriccions en la plataforma, aquesta ha de ser en format jpg i amb una grandària màxima de 500KB (0,5 Mb).
  2. Pots portar una foto tipus carnet junt amb la matrícula.
  3. O pots conservar la foto actual teua (recorda que ha d’estar actualitzada). La pots veure fent clic ací.

En la web http://webresizer.com/resizer/ pots retallar la foto i reduir la seua grandària fàcilment

– Què faig si no he rebut el correu amb la matrícula, no puc entrar al formulari o tinc dubtes?

• Envia un correu a 46020479.secretaria@edu.gva.es amb:
    1. En assumpte posar “Error matrícula”.
    2. Nom complet i el nia de l’alumne/a
    3. Indicar quin és l’error, si no has rebut el correu o el dubte que tens.

– Què faig si no tinc internet/ordinador/impressora?

• Posa’t en contacte amb el/la tutor/a o amb la secretaria del centre i t’indicaran com actuar.

– I si ja he fet la matrícula i vull corregir/modificar alguna cosa

• Passa per secretaria i ho solucionaran.

Accés a la informació i a la matrícula dels diferents cursos

* L’accés al formulari i a la informació dels diferents cursos  s’activaran conforme avancem en les fases de matriculació.