Informació matrícula 1r FP Bàsica

Comunicació i societat I 158
Tutoria 34
Formació i orientació laboral I 30

Documentació a aportar junt amb la matrícula

Avís : NO S’ADMETRÀ CAP MATRÍCULA QUE NO CONTINGA TOTA LA DOCUMENTACIÓ

Alumnat admés en 1r FPB

• Full de matrícula imprés i signat pel pare i mare i/o tutor i tutora.
  • Certificat acadèmic de l’últim centre en què ha estat escolaritzat (alumnat nou).
  • Consell Orientador si encara no s’hi ha entregat.
  • Foto actualitzada, tipus carnet, si no s’ha pujat en la matrícula.
  • 1 fotocòpia del DNI/NIE (sense retallar) o passaport/permís de residència de l’alumne/a.
  • 1 fotocòpia DNI/NIE (sense retallar) o passaport/permís de residència del pare i mare i/o tutor i tutora.
  • Carnet vigent de família nombrosa i/o monoparental, si escau.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària SIP.
  • Justificant de pagament de les taxes corresponents (‘Targetes identitat’ i ‘Informe d’Avaluació – Formació Professional’) degudament generades a través de la pàgina web de la Generalitat Valenciana: CLICA ACÍ PER A LA INFORMACIÓ SOBRE LES TAXES
  • Document de pagament de la quota de l’AMPA 20€ -voluntari- Compte de l’AMPA IES JOAN FUSTER: Caixa Popular ES89 3159 0043 0028 9026 4126.
  • Si canvia de localitat, certificat d’empadronament.

Alumnat que repeteix 1r FPB

• Full de matrícula imprés i signat pel pare i mare i/o tutor i tutora.
  • Foto actualitzada, tipus carnet, si no s’ha pujat en la matrícula i es desitja canviar l’actual
  • Carnet vigent de família nombrosa i/o monoparental, si escau.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària SIP.
  • Documentació justificativa de les modificacions que es puguen haver produït en la situació familiar, domicili, (certificat empadronament) etc comunicades el curs anterior..

Qualsevol altra situació no contemplada anteriorment, telefoneu a Secretaria del Centre per aclarir la documentació que cal presentar.