Els professors Hèctor Perelló i Vicent Frasquet van viatjar a l’institut d’Agira, localitat situada en Sicília, Itàlia. Allí van anar per realitzar un jobshadowing i veure el funcionament del centre tant des del punt de vista docent, com administratiu.
D’entre totes les coses observades i apreses en el camp de la docència, cal destacar:
- Hem millorat la competència científicotecnològica, aprenent també sobre medi ambient i sostenibilitat com a noves estratègies per a la sostenibilitat.
- Hem millorat la competència sociocultural: conviure amb persones d’altres cultures i països diferents. A aprendre quin tipus d’activitats fan i com apliquen mesures per promoure la sostenibilitat.
- Hem millorat les competències intra i interpersonals: i hem millorat la satisfacció personal i establert relacions amb companys d’altres nacionalitats amb les mateixes inquietuds i objectius similars.
Pel que fa a l’àmbit administratiu del centre, cal indicar:
- Aprendre nous mètodes de pràctica de laboratori i sistemes per avaluar el progrés de l’estudiant.
- Veure com s’organitzava l’administració del centre de manera totalment digital i com els quatre centres adscrits a Agira es coordinaven.
- Organització dels laboratoris