Informació matrícula 1r CFGS

Formació i orientació laboral 96
Anglés Tècnic I-S. 96
Formació i orientació laboral 96

Documentació a aportar junt amb la matrícula

Avís : NO S’ADMETRÀ CAP MATRÍCULA QUE NO CONTINGA TOTA LA DOCUMENTACIÓ

Alumnat admés en 1r CFGS

• Requisit acadèmic (si no s’ha entregat en l’admissió).
  • 1 fotocòpia del DNI/NIE (sense retallar) o passaport/permís de residència de l’alumne/a.
  • 1 fotocòpia DNI/NIE (sense retallar) o passaport/permís de residència de la mare i pare i/o tutor i tutora
  • 1 foto actualitzada, tipus carnet, si no s’ha pujat en la matrícula.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària SIP.
  • Justificant de pagament de les taxes corresponents (‘Targetes identitat’ i ‘Informe d’Avaluació – Formació Professional’) degudament generades a través de la pàgina web de la Generalitat Valenciana: CLICA ACÍ PER A LA INFORMACIÓ SOBRE LES TAXES
  • Justificant de pagament de la quota de l’AMPA 20€ -voluntari- Compte de l’AMPA IES JOAN FUSTER: Caixa Popular ES89 3159 0043 0028 9026 4126.
  • Carnet vigent de família nombrosa i/o monoparental, si escau.
  • Si canvies de localitat, el Certificat d’empadronament.

Alumnat que repeteix 1r CFGS

• Full de matrícula generat pel programa de matrícula imprés i signat pel pare/tutor i/o mare/tutora o l’alumne/a en cas de ser major d’edat.
  • 1 foto actualitzada, tipus carnet, si no s’ha pujat en la matrícula.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària SIP de l’alumne/a (si no s’ha aportat ja).
  • Carnet vigent de família nombrosa i/o monoparental, si escau.
  • Documentació justificativa de les modificacions que es puguen haver produït en la situació familiar, domicili, (certificat empadronament) etc comunicades el curs anterior.