En aquest nou projecte demanat per l’IES Joan Fuster en 2020, s’ha volgut donar importància a l’aprenentatge de llengües i a la sostenibilitat.
D’una banda, i donat el programa de plurilingüisme posat en pràctica per la Conselleria, és necessari formar al professorat amb la metodologia CLIL, amb l’objectiu d’impartir el contingut de les seues classes en anglès i poder ensenyar al mateix temps la seua assignatura i anglès.
D’altra banda, la sostenibilitat és un camp que ha començat al centre i que continuarà en els següents anys. Cal que l’alumnat prenga consciència que els recursos del nostre planeta no són infinits, que poden esgotar-se, i que la quantitat de deixalles de menjar, roba, electrònica, plàstics… que generem cal reduir-la. Per això donarem importància a la reducció, reutilització i reciclatge de recursos.
Finalment, el professorat de l’IES Joan Fuster realitzarà cursos sobre aquestes matèries per poder-los aplicar a les seues classes i visitarà altres centres a través dels JobShadowings per veure que fan altres instituts en aquests temes.