Projecte Erasmus+: Jobshadowing a Sicília

La setmana del 27 al 31 de març dos professores de l’IES Joan Fuster van visitar el centre italià ISTITUTO ISTRUZIONE SUPERIORE LEONARDO que alguns dels nostres alumnes visitaran el proper setembre dins del projecte KA2 “Don’t Be Social Amnesia about Climate Change and Natural Disasters” i on compartiran l’experiència amb alumnes francesos, romanesos, polonesos, turcs, i és clar, italians.

El centre està en realitat constituït per dos centres amb enfocaments diferents i complementaris. Un amb un enfocament més acadèmic i l’altre més professional dins del sector agrari. Ha estat un plaer conèixer tot dos centres i estem segurs que el nostre alumnat viurà una experiència inoblidable i enriquidora, tant pels coneixements adquirits com per l’oportunitat de creixement personal.