Les nostres alumnes subcampiones de Hip-Hop

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Vilamarxant la final del concurs autonòmic de ball, modalitat de Hip Hop, les alumnes del nostre institut, Júlia Gregori, Paula Viana, Lexi Somlai i Monika Georgieva, integrants del grup de Hip Hop de competició “Les Rafel”, han quedat subcampiones de la CCVV.
Els donem les nostres felicitacions, pel seu esforç i dedicació a aquestes esportistes d’elit. Sou un referent per a tot el nostre alumnat. Enhorabona a totes i en especial a les seues famílies per tots els èxits aconseguits.