Instruccions sobre el procés d’admissió a Cicles Formatius

Des del departament d’orientació hem elaborat un document informatiu amb les instruccions pas a pas del procés d’admissió, que és del 22 al 30 de maig. També disposen d’enllaços on poder veure un videotutorial.

Abans d’iniciar el procés cal tenir disponible la següent documentació:

• Còpia o DNI/NIE original del pare/mare o tutor legal (localitzar el IDESP en el DNI)
  • DNI/NIE de l’alumnat
  • NIA i SIP de l’alumnat
  • Un correu electrònic i telefon operatius (preferentment del familiar que s’inscriu com usuari)

Enllaços:

Enllaç a la preinscripció de Cicles Formatius de Grau Bàsic, Mitjà i Superior

Formulari d’assistència tècnica

Videotutorial de com obtindre clau i contrasenya

Passos a seguir i dates d’interès:

PASSOS-ADMISSIO-CICLES-FORMATIUS