Projecte ERASMUS+ al centre

El nostre projecte KA220: “Don`t Be Social Amnesia Towards Climate Change and Natural Disasters” del centre comença a despertar. La primera mobilitat que estava programada a Romania es va posposar a causa del conflicte bèl·lic de Ucraïna, ja que la ciutat on anaven a compartir aquesta experiència, Botosani, està prop de la frontera amb Ucraïna.
La segona mobilitat es realitzarà a Gdansk, Polònia, del 23 al 27 de maig.
L’alumnat del nostre centre gaudirà d’aquesta experiència amb estudiants d’altres 5 nacionalitats: França, Polònia, Itàlia, Romania i Turquia.

Entre l’alumnat dels 6 països participants, s’han proposat diferents logos dissenyats i creats per ells mateix. I ja tenim logo guanyador que representarà al projecte. Estem molt contents ja que ha estat seleccionat, entre més de 50 propostes, un dels logos presentats pel nostre alumnat . El guanyador és el de Guillem Seguí de 3r ESO F. Moltes Felicitats Guillem pel teu excel·lent treball!