Inscripció a les proves d’accés a Cicles Formatius. CURS 2024/2025.

S’han convocat les proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior. Data d’inscripció en aquest centre del 20 al 27 de març de 2024.

Les sol.licituds i la resta de documentació es presentaran al centre examinador triat. Amb la finalitat d’evitar desplaçaments per a presentar les sol.licituds en els centres docents, les sol.licituds es poden presentar per correu electrònic a la secretaria. E-mail secretaria: 46020479.secretaria@edu.gva.es

PROVES: 20 i 21 de maig de 2024.

Podreu trobar més informació en el següent enllaç:

La prova d’accés als CF de Grau Mitjà és per a aquells alumnes, que almenys complisquen 17 anys durant 2024 i que no vagen a obtenir el graduat en ESO. Si graduen en ESO no podran fer ús de la nota de la prova per a accedir als estudis de FP.

La prova d’accés als CF de Grau Superior és per a aquells alumnes, que almenys complisquen 19 anys durant 2024 i que no vagen a obtenir el títol de Batxillerat. Si obteniu el títol de Batxillerat no podreu fer ús de la nota de la prova per a accedir als estudis de FP.