Estudi de la ventilació i la sonoritat de les aules del centre

Els alumnes de l’assignatura Ciències Aplicades a l’Activitat Professional de 4t de l’ESO han realitzat un projecte d’investigació per a fer un estudi sobre la ventilació i la sonoritat de les aules del centre.

El nostre grup ha volgut investigar el nivell de ventilació en les aules a fi d‘avaluar la possibilitat de transmissió del COVID-19 per via àrea, i les seues possibles conseqüències en la sonoritat de les classes.

Els objectius que s’han plantejat han estat:
Primer: Comprovar que la ventilació de l‘aire en les aules és adequada durant el desenvolupament de les classes.
Segon: Comprovar que el nivell de sonoritat durant el desenvolupament de les classes és adequat.

L’alumnat que ha participat ha estat: Pablo Cimbalo. Ainhoa Romero. Lea Serra. Matea Serra. Liam Brooker.
José Ramón Escrivá. Mohamed Mezoouar. Lucia Morant. Juan José Parrilla. Borja Valle.
El professor que ha coordinat el treball ha estat Salvador Lorente i Carbonell.

Podeu consultar tot el projecte en el fitxer pdf de baix:

Projecte-de-treball-1