Gala de graduació 4t ESO

El divendres 25 de juny va tindre lloc la Gala de Graduació de l’alumnat de 4t ESO curs 2020-21. La Gala és va realitzar al recinte de l’Institut a l’aire lliure i es van complir totes les normes de seguretat Covid. En la Gala van intervindre la directora, Lorena Fluixà que va fer un parlament a les famílies, professorat i alumnat. Susana Sivera com a representant de l’AMPA va fer un discurs en el que va informar de les activitats que desenvolupa l’Ampa. Va ser un acte molt emotiu. L’alumnat va agraïr al seu professorat l’esforç realitzat en aquest difícil curs i en especial als familiars pel seu recolzament en tot moment. Van passar unes 700 persones en les dos Gales que vam realitzar. L’alumnat finalitza amb aquest acte una etapa important en la seua formació personal. Enhorabona a totes i tots.