Gala de graduació 2n Batxillerat

El dimarts dia 22 de juny, es va realitzar la Gala de Graduació de 2n de Batxillerat. Es van graduar 53 alumnes de 2n de batxillerat acompanyats pels seus familiars i professorat. Va ser un acte molt emotiu, que posa fi a la seua etapa educativa amb nosaltres, que va començar quan tenien 12 anys i hui amb 18 donen el pas cap a estudis superiors, la gran majoria seguiran el proper curs estudis universitaris. Uns 370 familiars van acompanyar a l’alumnat en aquest acte. Discursos, actuacions, música en directe…van fer de la Gala un gran espectacle, en el que les famílies van poder gaudir de moments inoblidables. Gràcies a totes i tots per haver compartit amb nosaltres una part essencial de la vostra vida.