RESSENYA 23 D’ABRIL-DIA DEL LLIBRE

El passat 23 d’abril, Dia del Llibre, l’IES Joan Fuster el va celebrar d’una manera molt variada.

Per una banda, gràcies a la col.laboració de l’AMPA, en el primer pati vam atorgar els guardons als tres millors booktoks del 1r Premi de Foment de la lectura Joan M. Monjo. Els alumnes guardonats van triar diferents lectures, seguint les bases, i van destacar en la primera categoria Fàtima Atef ( 3r ESO); en la segona categoria, ex aequo, Teresa Femenia (3r ESO) i Aitana Martínez ( 4tESO), i, en el tercer lloc, Felipe Rocha ( 4t ESO).

En segon lloc, el departament de Castellà va organitzar l’activitat « Adopta un libro», en la qual l’alumnat tingué l’oportunitat de deixar i agafar lliurement les lectures dipositades en una taula en l’entrada del centre.

I, per últim, com a colofó destacat, l’ajuntament de Bellreguard va regalar a tot l’alumnat l’últim llibre de Jaume Borràs Paraules en desús, frases fetes i refranys a la Safor.

Moltes gràcies a tothom per la vostra participació!