Viatge a la neu 2n ESO 23-24

La setmana del 12 al 16 de febrer, es va dur a terme el viatge a la neu organitzada pel departament d’Educació Física.

Aquest any es va anar a l’estació Boí-Taüll, situada al Pirineu català de Lleida. L’alumnat va arribar en dilluns, i a partir del dimarts va poder gaudir de les pistes d’aquesta magnífica estació. L’alumnat no va tindre temps per avorrir-se, ja que tots els matins tenien 2h de curs d’esquí amb un monitor pera poder aprendre aquest divertit esport. Ja després del curs tenien temps lliure per tornar a recórrer les pistes, així com després de dinar fins l’hora de tancament de l’estació.

Ja per les vesprades i després de sopar, van poder participar amb les activitats que realitzava el grup d’animació: scape room, festa blanca, futbolí humà, quizz… En aquestes activitats van poder conèixer grups d’alumnat d0altres països, la qual cosa els va encantar per l’oportunitat de conèixer nova gent.

L’alumnat es va comportar molt bé i va poder gaudir d’aquesta experiència inoblidable.