Visita a Autis de l’alumnat d’informàtica i robòtica

El passat dimecres 10 de gener, l’alumnat de les assignatures de robòtica de 4t ESO i d’informàtica de 1r i 2n de batxillerat van realitzar una visita a l’empresa Autis, ubicada al polígon industrial de Gandia.

Autis és una empresa creada en 1999 i que s’encarrega a la creació i integració de sistemes d’automatització que està present en Espanya, EEUU, Argentina, Nicaragua, Sudàfrica i més de 8 països europeus. Treballa en sectors de l’automoció, de la indústria, la energia, el transport, sistemes de test…

L’alumnat va poder visitar les instal·lacions i veure els diferents projectes en que l’empresa estava treballant. També van poder veure les connexions de xarxa utilitzades, els automatismes que creen per donar resposta als requeriments dels seus clients, el funcionament i programació dels robots, així com la utilització pràctica de la visió artificial.

Va ser una visita molt interessant i impressionant per a l’alumnat.