Presentació i cloenda del projecte ERASMUS+

El passat dia 20 de desembre va tenir lloc a l’aula SUM de l’institut l’acte de presentació i cloenda dels projectes Erasmus+: “Don’t be social amnestia towards climate change and natural disasters” i “CLIL i Sostenibilitat” duts a terme pel centre.

A l’acte va assistir el professorat implicat, l’alumnat de batxillerat, membres dels ajuntaments de la zona de l’institut i famílies de l’alumnat participant.

En aquest acte, es van presentar els dos projectes, indicant els objectius que s’havien proposat, així com els resultats obtinguts. El més destacat va ser el relat per part de l’alumnat de la seua participació, ja que ells i elles van poder participar en diverses mobilitats en diferents països i contaren la seua opinió, sensacions, experiència… Tots i totes coincidiren que aquest projecte va ser una experiència inoblidable, ja que els va permetre obrir la seua ment, aprendre anglès i conèixer altres cultures i persones, en definitiva: créixer com a persones.

El professorat implicat també va destacar l’oportunitat de poder aprendre anglès en les mobilitats, així com el poder conèixer diferents formes de treball i sistemes educatius en els països visitats.

A l’acabar l’acte, totes les persones que havien participat van poder gaudir d’un aperitiu al centre.