Taller d’intel·ligència artificial al Caixafòrum de València

El passat 17 de maig, l’alumnat de les assignatures de Robòtica, Intel·ligència artificial i informàtica van realitzar una eixida a l’Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

Allí van assistir al Núvol, un taller pràctic sobre intel·ligència artificial on se’ls va explicar el que era, com funcionava, avantatges i possibilitats i també riscos. Van poder fer diferents experiments per a veure de forma pràctica el funcionament de la IA.

Aprofitant la visita, el Caixa Fòrum també tenia una exposició sobre l’Apolo 11, la nau espacials que va portar els primers homes a la Lluna el 1969. Així l’alumnat va aprendre com va ser aquell primer pas a la Lluna i veure com eren les càpsules, accessoris utilitzats i com vivien els astronautes en aquesta important missió.

Els xiquets van gaudir de l’experiència i aprendre de manera pràctica com treballa i aprèn una IA.