FINALISTES DEL CONCURS UP STEAM 4- ORGANITZAT PER LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA.

Un grup d’alumnes de 4t ESO han sigut finalistes en el concurs UP STEAM 4, De tots els centres de la comunitat valenciana, els nostres alumnes, Irene Barchino, Ivan Zas, Maria Gascón, Joel Santamaria, Àngela Pellicer i Íker Vidal han quedat entre els 4 equips finalistes seleccionats pel professorat de la Universitat Politècnica.
Han construït un bioreactor per a cultivar Chlorella, un alga unicelular. La idea del projecte és aconseguir reduir el diòxid de carboni, produir biocombustibles i productes de cosmètica i farmàcia. Aquest projecte d’investigació ha estat coordinat pel professor Lluís Nieto. El proper 23 de Maig, presentaran el seu projecte en la Universitat Politècnica de València. Agrair el recolzament de la professora de Química Ana Gasó, els professors d’informàtica, Eloy Gutiérrez i Elena García i totes aquelles persones que ho han fet possible.