GALA DE GRADUACIÓ 2N BATXILLERAT 2022

Aquest divendres vam celebrar a la sala teatre de l’Ajuntament de Bellreguard, la Gala de Graduació de 2n de Batxillerat. Va ser un acte molt emotiu. La nostra directora Lorena Fluixá, va adreçar unes paraules a l’alumnat i a les seues famílies, així com als representants dels ajuntaments presents i del nostre ampa.
En aquesta Gala, l’alumnat va tindre unes paraules d’agraïment per al professorat que els ha acompanyat aquests anys tant decisius en la seua formació. El moment més emotiu de tota la nit, van ser les paraules dedicades als seus familiars, pel seu recolzament infinit. La Gala de Graduació de l’IES Joan Fuster, va comptar amb actuacions musicals en directe així com la reproducció d’un vídeo realitzat per l’alumnat del centre. Desitjar-los tot el millor, en aquesta nova etapa que comencen.