SUSANA GISBERT GRIFO, FISCAL ENCARREGADA DELS DELICTES D’ODI A VALÈNCIA, ENS VISITA AL JOAN FUSTER

El proppassat dimecres 16 de febrer vam comptar amb l’assistència de Susana Gisbert al centre. L’actual fiscal encarregada dels delictes d’odi a València va presentar el seu llibre Caratrista. Aquesta activitat estava adreçada principalment a l’alumnat de 2n ESO però com que era una sessió del Club de Lectura hi vam participar tots els estaments del centre (alumnat, pares, mares, iaies, professorat…) El programa Autors a les aules, que ens ha permés la visita de l’autor, està subvencionat pel Programa de foment lector i promoció de la literatura en valencià de la Fundació pel Llibre i la Lectura. Gràcies particulars a Manolo Gil, editor de Vincle Editorial per la seua col.laboració.