L’alumnat de 3r ESO d’informàtica visita el Museu Vintage del Videojoc a Ibi

Els alumnes de 3r d’ESO de l’assignatura d’informàtica van visitar el dimarts 8 de febrer, el Museu Arcade Vintage del videojoc a la localitat de Ibi.

Allí se’ls va impartir una sessió sobre l’ús responsable dels videojocs, avantatges i desavantatges, acabant després amb un vídeo sobre la història i l’evolució dels videojocs. A l’acabar aquesta sessió, van poder entrar al museu on van poder gaudir de l’experiència de jugar a tota mena de màquines arcades i pinballs, des de la dècada dels 70 fins a l’actualitat.

Al museu també hi havia una exposició amb els primers ordinadors com Macintosh, Apple I, Spectrum, MSX… I també ordinadors gaming d’última generació on els jocs com Fornite arribaven a quasi 700FPS.