ACTIVITAT MEDIAMBIENTAL BENITATXELL-MORAIRA

El departament de Biologia i Geologia ha organitzat una activitat mediambiental per a l’alumnat de 2n de Batxillerat de les assignatures optatives de Ciències de la Terra i del Medi Ambient i Informàtica. L’alumnat ha conegut el gran valor paisatgístic de la costa de Benitatxell i Moraira i ha realitzat activitats de Geologia, com la formació del nostre litoral, han vist fòssils de 120 m.a. que demostren l’origen de la costa d’Alacant, falles, coves… També han participat en una activitat de neteja de la Cala de Llebeig, una de les cales més boniques de tot el litoral. El diumenge per la vesprada van tindre una masterclass sobre submarinisme,” Un passeig pel món” i han pogut observar amb les noves lupes connectades als seus mòbils la fauna i flora del Mediterrani. Dos dies d’activitats intenses que van finalitzar amb la visita al Cap d’Or de Moraira.