Informació XARXA LLIBRES

Novetat: Calendari d'entrega i de recollida de llibres.

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, el centre participa al "Banc de Llibres". Us informem de com procedirem a aquest any segons ens indica la resolució de Conselleria. Tots els alumnes podran acollir-se voluntàriament a el banc de llibres o renunciar a seguir participant. En ambdós casos han de tenir en compte les següents qüestions:

• Els materials del Banc de Llibres, no són de les famílies ni del centre, són propietat de Conselleria.
  • Les famílies han de tornar el 100% dels llibres, en el mateix estat en el que els van rebre, i amb folre nou.
  • Si s’ha perdut algun llibre, s’ha de reposar per part de les famílies.

QUÈ S’HA DE FER PER A PARTICIPAR AL BANC DE LLIBRES?

1.- ALUMNAT QUE HA PARTICIPAT AQUEST CURS I VOL CONTINUAR AL BANC DE LLIBRES:

El dia habilitat per al lliurament de cada nivell de l’ESO en horari de matí és:

ALUMNAT DE 4t ESO QUE TITULA: 25 Juny.
ALUMNAT DE 4t ESO QUE HA RECUPERAT ALGUNA ASSIGNATURA: 5 Juliol.
ALUMNAT DE 3r ESO: 6 Juliol.
ALUMNAT DE 2n ESO: 7 Juliol.
ALUMNAT DE 1r ESO: 8 Juliol.

L’alumnat de 3r, 2n i 1 r ESO, arreplegarà el lot de llibres del proper curs, el mateix dia que lliura el seu lot de llibres del present curs.

ALUMNAT DE 6é: arreplega els lots de 1rESO el 9 Juliol.
El lliurament es realitzarà a l’aula d’usos múltiples o a la Biblioteca.

2.- ALUMNAT QUE HA PARTICIPAT AQUEST CURS I QUE JA NO VOL CONTINUAR.

• La família ha d’entregar el lot complet i emplenar el mateix document de lliurament anterior, marcant amb una X la casella de RENUNCIA.

ÉS IMPORTANT SEGUIR LES RECOMANACIONS DE LES AUTORITATS: ÚS DE MASCARETA, HIGIENE DE MANS I DISTÀNCIA DE SEGURETAT.

Informació de Xarxa Llibres en pdf