Finalistes Up!Steam2

El 17 de juny els alumnes Iván Malonda i Antoni Peirò de 3r d’ESO van assistir a la cerimònia d’entrega de premis del Concurs Up!Steam2 organitzat pel Consell Social de la UPV. L’esdeveniment va tenir lloc a la Universitat Politècnica de València on es van reunir els 10 finalistes dels més de 130 projectes participants.

L’objectiu del concurs era donar fomentar les matèries STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques), així com donar visibilitat a la bretxa de gènere en aquests àmbits. L’equip de l’IES Joan Fuster, representat per Iván Malonda, Antoni Peirò i Laura Gosp van presentar una aplicació de dibuix: Paint Design.

Encara que finalment no van ser els guanyadors, el fet d’haver participat i quedar entre els projectes finalistes ja ha sigut tot un premi per a ells.

Des del centre, volem felicitar a tot el nostre alumnat que ha participat en aquesta competició: alumnat de 2n i 3r d’ESO. ENHORABONA!!

Aplicació Paint Design

Up!Steam