Participació de l’IES Joan Fuster a Iesports.

Els equips del nostre centre The Last Herd, que participa pel joc Brawl Stars, i Team Adnayo, que participa per League of Legends, han passat a la fase final de comunitat de la competició de videojocs Iesports. Durant aquest mes d’abril jugaran els partits corresponents a aquesta fase i, en cas de resultar guanyadors, jugaran la fase final a nivell nacional.

Iesports és una competició d’esports electrònics entre centres educatius a Espanya per a alumnes d’entre 14 i 18 anys. L’objectiu és convertir els videojocs en una potent eina educativa que, amb l’ajuda de valors com la diversitat, el compromís i el treball en equip, podran millorar les capacitats dels alumnes tant en classe com fora d’ella.

Des del nostre centre animem als nostre alumnes a seguir guanyant i a gaudir de l’experiència de jugar en equip.