El passat 30 d’abril, l’alumnat de 4ESO va gaudir d’una jornada literària fora del centre.
En primer lloc, van assistir a la representació teatral de l’obra La casa de Bernarda Alba, de Federico García Lorca. Posteriorment, van tindre l’oportunitat de participar en un col·loqui amb les actrius de la funció i es van repartir uns dossiers on van comparar i van analitzar el text teatral i el text literari en grups.
Després d’eixa trobada, assistim a la 59 Edició de la Fira del Llibre en Vivers, on l’alumnat va poder passejar per les casetes, veure les novetats literàries, preguntar a autores que en eixos moments estaven firmant les seues obres i adquirir alguns exemplars del seu interés. Un dia fantàstic per a viure la literatura fora de l’aula.