IES a la Neu 2024

Molt malgrat les condicions adverses amb les quals ens hem trobat enguany per a gaudir de l’activitat esportiva de l’esquí durant la setmana del 15 al 19 de gener, la satisfacció pel treball ben fet, ha sigut total.

Ens trobem amb una estació d’esquí pràcticament tancada per falta de neu, no obstant això l’alumnat ha sabut aprofitar les classes rebudes diàriament i han sabut gaudir de cada minut del dia. Després de la jornada d’esquí, no hi havia descans: un dia visitem la localitat de Puigcerdà, un altre pràctica de natació i un altre jocs recreatius. A més, expressió corporal també tenia cabuda, després de sopar.
Incombustibles i agotats però feliços de gaudir d’esta activitat.

Moltes gràcies a l’alumnat que ha fet que haja sigut una setmana de convivència i de pràctica esportiva excepcional. Sens dubte, l’any que ve més i millor.

Convivència, solidaritat, entusiasme, superació i respecte”