CELESTE SALINAS

PROFESSORATCONTACTE PER EMAILHORARI ATENCIÓ A FAMÍLIES
CELESTE SALINASc.salinasgregori@edu.gva.esDimarts, 09:05 – 10:00
  • Visita a Aspromivise amb l’alumnat de 1r d’ESO
    L’alumnat de 1r d’ESO va visitar aquest dimecres el centre d’Aspromivise, on va participar en tallers d’esport i d’elaboració de paper reciclat.
  • Dia de la Dona. 8M
    Divendres passat vam celebrar el Dia de la Dona a través de diferents activitats, com la creació d’un mural proposat per la Coordinadora d’igualtat i convivència del centre, i treballat … Leer más
  • Dia de la No-violència i la Pau
    Dimarts 30 de gener, coincidint amb la mort de Mahatma Ghandi, vam celebrar el dia escolar de la no-violència i la pau.