Inscripció A2 d’anglés/francés (13 al 17 de febrer 2023)

L’alumnat que estiga interessat a inscriure’s a les proves homologades del nivell A2 d’anglés i/o de francés, ho pot fer a la secretaria del centre entre el dilluns 13 de febrer i el divendres 17 de febrer de 2023 (ambdós inclosos). Els requisits són, per un costat, estar matriculat a l’institut i, per un altre costat, tindre almenys, 16 anys complits l’any natural en què es realitza la prova.

Guardons Concurs de Graffiti 2022-2023

Imatges del lliurament dels guardons corresponent al concurs de Graffiti, celebrat a l’IES IFACH el passat dia 22 de desembre. Les guanyadores són: Ariana Matache (3G) i Camelia Madalina Elefterescu (4D) L’enhorabona!

Visita a València (IVAM-Museu Benlliure)

Imatges de l’activitat que ha realitzat l’alumnat de 2n i 1r de Batxillerat (organitzat per els departaments de Història i Dibuix). Visita a València (IVAM-Museu Benlliure).

Important: Horari de matí consergeria

📌 “Bon dia Comunitat Educativa IES IFACH. A conseqüència de la falta de personal de consergeria que té el centre a hores d’ara, indiquem que, mentre dure aquesta situació, tan sols serà el professorat qui realitze part d’eixes funcions amb els inconvenients que puga tindre aquesta situació. Salutacions i sentim molt les molèsties.”

Activitats 21/12/2022

Hui tot l’alumnat d’ESO (a excepció de 4t) realitzarà activitats complementàries fóra del centre, en horari de 11:05h a 14h (no hi haurà classe lectiva de 14.10h a 15.05h). Les activitats per cursos són les següents:

  • 1r dESO: Visita a l’exposició de Nines del món (Maria Sendra Boronat) i a la Casa de Cultura de Calp (per vore l’exposició de betlems).
  • 2n d’ESO: Neteja de les Salines i excursió al Parc de la Vallesa.
  • 3r d’ESO: Visita al Reial Club Nàutic de Rem i de les instal•lacions portuàries/ Passeig per Cala Racó-Príncep Felip.
  • 4t d’ESO: Es faran tallers de jardineria, tallers de relaxació/respiració i competicions esportives.

Coreo Nadalenca 2022

Us passem imatges de la coreografia nadalenca que ha realitzat l’alumnat de 4t de l’ESO ahir a l’hora de l’esplai (alumnat d’Arts Escèniques ) per a desitjar Bones festes a tota la comunitat educativa

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies