Eleccions al Consell Escolar (recordatori)

Volem recordar a tota la comunitat educativa que esta setmana se celebren les eleccions al consell escolar. Deixem constància de les activitats que queden pendents hui dia:

• 18 d’octubre: Aprovació i publicació del cens electoral (Secretaria del centre)
  • 8 de novembre: publicació de la LLISTA PROVISIONAL DE CANDIDATURES
  • 10 de novembre: possibles RECLAMACIONS a la llista de candidatures
  • 14 de novembre: RESOLUCIÓ de les possibles reclamacions. PUBLICACIÓ DE LA LLISTA DEFINITIVA DE CANDIDATS/ES ELECTES.
  • 15 de novembre: INICI DE LA CAMPANYA ELECTORAL I SORTEIG DELS TITULARS I SUPLENTS DE LES MESES ELECTORALS DELS SECTORS DE LES FAMÍLIES I ALUMNAT.
  • 16 de novembre: Posada a la disposició de l’electorat de les paperetes (INICI DEL VOT NO PRESENCIAL)
  • 21 de novembre: Finalització de la campanya electoral.
  • 23 de novembre: 🗳 ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 🗳

El cens electoral està a la vostra disposició en Secretaria* (HORARI de DL-DV 9:00h-14:00h i/o dimarts de vesprada de 14:00h-20:00h)