La trobada lingüística (projecte FIL) entre els IES Xebic d’Ondara i IES Ifach mostren el patrimoni cultural de Calp als alumnes d’ambdós centres

En primer lloc, es va convocar un concurs de cartells per a promocionar l’activitat entre l’alumnat del centre.

A continuació, us mostrarem imatges i vídeos de la trobada linguística (projecte FIL) entre els IES Xebic d’Ondara i l’IES Ifach de Calp, del projecte “Un passeig pel nostre patrimoni”.

En Aquest primer video de presentació, els alumnes presenten el seu poble i conviden als alumnes d’Ondara a vindre a Calp:

En la següent galeria d’imatges, podeu veure fotos que pertanyen a l’excursió a la Pobla d’Ifach, la llotja i als Banys de la reina:

Video: Llotja de peix de Calp

En la Llotja del peix un pescador jubilat de Calp els explica els tipus de pesca que es practica a Calp, els peixos que arriben a la llotja… I els treballars d’aquesta com funciona la llotja.

Durant l’excursió, el professorat els parlava dels jaciments arqueològics de la Pobla d’Ifach i els Banys de la reïna, i l’alumnat els va contar llegendes que hi ha de cada indret visitat.