Ajudes transport escolar

A través de la Resolució de l’1 de juny de 2022, DOGV Núm,9356 de 07/06/2022 han eixit les ajudes al transport escolar per a l’alumnat d’ESO i FPB, el domicili habitual del qual, estiga a una distància igual o superior a 3 km del centre educatiu estiga escolaritzat.

La forma de presentació serà:

1. Alumnat que en el curs 21-22 ja la va sol·licitar, en l’aplicació WEB FAMÍLIA hi podrà accedir i descarregar l’esborrany de sol·licitud, que deuran imprimir, signar i presentar.

2. Alumnat que NO la va sol·licitar o es matriculen per primera vegada, deuran presentar l’ANNEX I complimentat i adjuntar la documentació acreditativa: empadronament i rebut d’aigua, llum o telèfon amb una antiguetat inferior a 4 mesos.

El TERMINI DE PRESENTACIÓ tant de l’esborrany com de l’ANNEX I serà abans del 15 de juliol a la Secretaria de l’IES IFACH.