Avís a la Comunitat Educativa sobre el Calendari Escolar 2022-2023

Proposem que el pròxim curs arranque el 8 de setembre per a l’alumnat.

👉 Proposem, per primera vegada, que les classes d’Infantil, Primària, ESO, Batxillerat, FP i de les EOI acaben simultàniament el dijous 22 de juny.

👉 Les vacances de Nadal s’estableixen del divendres 23 de desembre fins al divendres 6 de gener, ambdós dies inclosos; i les de Pasqua, del dijous 6 al dilluns 17 d’abril, també els dos inclosos.

Per a més informació, visita: https://www.gva.es/va/inicio/area_de_prensa/not_detalle_area_prensa?id=998876