Visita dels col·legis (alumnat de 6é) al IES Ifach – Pla de transició escolar

Des del passat divendres dia 6 de maig fins el divendres 13, l’IES IFACH ha rebut la grata visita d’alumnat de 6é de primària dels col·legis de Calp: CEIP MEDITERRANI, CEIP OLTÀ, CEIP GABRIEL MIRÓ i CEIP AZORÍN. Els futurs alumnes🧍🏽🧍🏽‍♂️🧍🏼‍♀️ del centre han pogut gaudir d’una benvinguda per part de l’alumnat de 4t de l’ESO d’AAEE i Música (Batucada), d’una visita guiada per a veure totes les instal·lacions del centre, d’experiments realitzats pel professorat de Física i Química i de la resolució dels dubtes per part d’antic alumnes dels seus col·legis, que han fet d’excel·lents amfitrions.