Alumnat de Cicles Formatius participant en el programa Erasmus+

Cinc alumnes de segon de Grau Mitjà en Gestió Administrativa han rebut una beca Erasmus+ per fer la seva Formació en Centres de Treball (FCT) en diversos països europeus como Irlanda, Malta, Itàlia o Alemanya.

Aquestes beques s’han aconseguit a través del consorci que l’IES Ifach té amb l’Escola Sindical de Formació Melchor Botella i gràcies a la dedicació i esforç de la nostra companya Àngela Gadea (professora del departament d’Administració).

Estem segurs que per al nostre alumnat serà una experiència enriquidora i inoblidable tant a nivell personal com professional i els desitgem molta sort en aquesta aventura.