Visita d’Andrew Bradley

El dies 15, 16 i 17 de març ens va visitar Andrew Bradley, un exalumne del nostre institut, per a entrevistar alumnat de 4t d'ESO i una professora d'aquest curs per a la realització de la seua tesi doctoral sobre sociolingüística catalana.  Aprofitant la seua estada va impartir una sèrie de xarrades sobre la importància de la nostra llengua en el món a alumnat de 3r, 4t d'ESO i 1r i 2n de Batxillerat. A partir de la seua experiència, un alumne que ha estudiat sociolingüística catalana en una universitat anglesa, va dialogar amb l'alumnat sobre els prejudicis al voltant de les llengües i la projecció de la nostra llengua arreu del món. Entre altres aspectes els va contar que el català i la seua cultura són estudiats en 156 universitats de gran prestigi de països com Alemanya, Estats Units, la XIna, Gran Bretanya, França...

També, com és anglés, va impartir un taller a l'alumnat de 1r d'ESO sobre els diferents accents de l'anglés que existeixen en el món.