Projecte Esplaiats

Arranca el projecte ESPLAIATS per a la dinamització dels patis i la millora de la convivència.

El projecte ESPLAIATS és un projecte organitzat per professorat voluntari de l’IES IFACH, on tots el participants (alumnat i professorat) són voluntaris.
Els objectius són divertir-se, fomentar la creativitat, les relacions socials i millorar el clima del centre.
Com voreu en la presentació adjunta, anem a començar només amb dos tallers, per tal d’anar sobre segur, però amb la intenció d’anar adapatant-nos a les noves necessitats i interessos que sorgeixen.
TALLER 1:  DISSENY DE CAMPANYES SOCIALS
L’alumnat dissenyarà cartells per fomentar diferents campanyes socials.
Quan? Tots els DIMECRES durant el segon esplai

TALLER 2: JOCS
Jocs i dinàmiques de grups
Quan? Tots els DILLUNS durant el segon esplai
Els alumnes podran inscriure’s en els tallers a través del tutor/a. El punt d’informació d’este programa serà el tauler d’anuncis que està al costat de la SUM.  El llistat d’alumnat seleccionat es podrà consultar a partir del 17 /11/2017 en eixe tauler s’anuncis.

CLICA ACÍ PER VORE LA PRESENTACIÓ D’ESPLAIATS